БАЖЫЛЫК ТАРИЗДӨӨ БОЮНЧА АДИСТИН КЫЗМАТ КӨРСӨТҮҮСҮ

БАЖЫЛЫК ТАРИЗДӨӨ БОЮНЧА АДИСТИН КЫЗМАТ КӨРСӨТҮҮСҮ

Жарыяланган: 30 June 2025

ТАПШЫРУУ МӨӨНӨТҮ: 2025-жылдын 11-июлу, саат 12:00 чейин.

“Кумтөр Голд Компани” ЖАК кызмат көрсөтүү келишиминин шарттары  боюнча бажылык тариздөө боюнча адистин кызмат көрсөтүү кызматына конкурс жарыялайт Балыкчы шаарында (БӨБ).

Электрондук почтага жөнөтүүнү сунуш: balykchy.service2025@kumtor.kg

Милдеттүү талаптар:

Талапкер жарыяга бекитилген тиркемелерди толтурууга тийиш.

Милдеттер:

  • Бажы жол-жоболору жана салык отчеттуулугу үчүн зарыл болгон документтерди чогултуу жана текшерүү;
  • Товарларга бажы декларациясын (ДТ) даярдоо жана тариздөө;
  • МТК кампа-логистикалык тобунун кызматкерлери менен өз ара иштешүү;
  • Суроо-талаптарды, түшүндүрүүлөрдү же түзөтүүлөрдү даярдоо, товарларды бажы жол-жобосу менен тариздөө;
  • Бажы жана салык органдарынын өкүлдөрү менен биргеликте товарларды текшерүүгө катышуу;
  • Келген жана кеткен товарлар жөнүндө күнүмдүк отчетторду даярдоо;
  • Автомобиль транспорту үчүн «TIR CARNET, CMR» каттоо;
  • Бош вагондорду жөнөтүүдө темир жол коштомо кагаздарын каттоо;
  • Келишимде же ченемдик талаптарда каралган башка документтер.

Атакаруучуга коюлган квалификациялык талаптар:

  • Бажы жол-жоболоштуруу тармагында иш тажрыйбасы 3 жыл;
  • Мыкты команда жана коммуникациялык жөндөмдүүлүктөр;
  • “В” категориясындагы айдоочулук күбөлүк;
  • Кыргыз жана орус тилдеринде адамдар аралык жана жазуу жүзүндөгү баарлашуу жөндөмдүүлүгү;
  • ПК (өзгөчө Excel), офистик программаларды жана офистик жабдууларды ишенимдүү колдонуучу;
  • Тышкы экономикалык ишмердиктин негиздерин, эл аралык транспорт жана бажы мыйзамдарын билүү;
  • Стресске туруштук берүү жана коммуникабелдүүлүк – көп көлөмдөгү маалыматты башкаруу жөндөмдүүлүгү.

Шарттары:

  • Иштеген жери: «Кумтөр» Балыкчы Өткөл Базасы, Балыкчы шаары, №9 Нарын шоссеси
  • Иш графиги: толук күндүк, беш күндүк иш жумалыгы (5/2), эмгек акысы: аңгемелешүүнүн жыйынтыгы боюнча.
  • Төлөм Аткаруучунун электрондук эсеп-фактураны алгандан кийин 10 банктык күндүн ичинде ишке ашырылат.

Аткаруу документтерин берүү талабы

  • Паспорт;
  • Соттолбогондугу жөнүндө күбөлүк;
  • Жеке ишкердин патентинин же күбөлүгүнүн болушу керек;
  • Банк реквизиттери;
  • Резюме;
  • Төмөнкү тармактардын бири боюнча диплом:
    – Логистика жана жеткирүү тармагын башкаруу;
    – Экономика жана башкаруу;
    – Финансы жана бухгалтердик эсеп.

 

Документтерди көчүрүп алыңыз:

Общие условия договора

ТЕХНИКАЛЫК ТАПШЫРМА

Приложение №1

Приложение №2

Приложение №3

Приложение №4