КЫЗМАТ КӨРСӨТҮҮ КЕЛИШИМИНИН НЕГИЗИНДЕ САТЫП АЛУУЛАР БОЮНЧА АДИС (БИШКЕК Ш. КЕҢСЕ)

КЫЗМАТ КӨРСӨТҮҮ КЕЛИШИМИНИН НЕГИЗИНДЕ САТЫП АЛУУЛАР БОЮНЧА АДИС (БИШКЕК Ш. КЕҢСЕ)

Жарыяланган: 08 April 2025

ТАБЫШТАМАНЫ ТАПШЫРУУГА ЭҢ АКЫРКЫ МӨӨНӨТҮ: 2025-жылдын 18-апрелине чейин.

“Кумтөр Голд Компани” ЖАК кызмат көрсөтүү келишиминин негизинде сатып алуулар боюнча адис кызмат ордуна сынак жарыялайт.

Сунуштарды жиберүү дареги: service2025@kumtor.kg

Кызмат орундун аталышы: Сатып алуулар боюнча адис (Бишкек ш. кеңсе)

МИЛДЕТТЕРИ:

  • Ички регламентке ылайык кызмат көрсөтүүлөрдү сатып алуу жол-жоболорун уюштуруу жана өткөрүү.
  • Сатып алуулар боюнча методологиялык сунуштарды иштеп чыгуу жана актуализациялоо.
  • Тендердик документацияны жана коммерциялык суроо-талаптарды даярдоо.
  • Кызмат көрсөтүүчүлөрдүн рыногуна мониторинг жүргүзүү жана талдоо, алардын ишенимдүүлүгүн жана атаандаштыкка жөндөмдүүлүгүн баалоо.
  • Жаңы контрагенттерди издөө жана тартуу, сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү жана кызматташуу үчүн оптималдуу шарттарды иштеп чыгуу.
  • Келишимдерди түзүү, аларды колдоо жана милдеттенмелердин аткарылышын көзөмөлдөө.
  • Кызмат көрсөтүүлөрдүн мөөнөттөрүн, алардын сапатын жана келишимдик милдеттенмелерди аткаруусун көзөмөлдөө.
  • Сатып алуулар боюнча отчеттуулукту жана документтерди камсыз кылуу, ички документтерди башкаруунун талаптарын аткаруу.
  • Келишимдердин жана финансылык эсептешүүлөрдүн шарттарын макулдашуу үчүн бухгалтерия, юридикалык бөлүмдөр жана башка бөлүмдөр менен өз ара иштешүү.
  • Көрсөтүлгөн кызмат көрсөтүүлөр үчүн өз убагында төлөнүүчү маселелерди, финансылык талаш-тартыштарды аныктоо жана жөнгө салууну көзөмөлдөө.
  • Компаниянын ички регламенттеринин жана сатып алуулар боюнча мыйзамдардын сакталышын камсыз кылуу.
  • Сатып алуулар процессин оптималдаштыруунун механизмдерин иштеп чыгуу жана ишке киргизүү.
  • Компаниянын сатып алуу ишмердүүлүгүн жакшыртуу боюнча аналитикалык отчетторду жана сунуштарды даярдоо.

ТАЛАПТАР:

  • MS Office программаларын билүү (атап айтканда, Excel), Outlook;
  • Иштиктүү кат алышуу жөндөмдүүлүгү, грамоталуу жазуу жана оозеки сүйлөө;
  • Рынокту талдоо жана жеткирүүчүлөрдүн сунуштарын баалоо жөндөмдүүлүгү.
  • Сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү жана келишимдер менен иштөө тажрыйбасы.
  • Стресске туруктуулугу жана баарлашуу жөндөмү – көп көлөмдөгү маалымат менен иштей билүү жөндөмдүүлүгү;
    • Тилдерди билүү:
  • орус тили – эркин сүйлөө;
  • кыргыз – керектүү;
  • англис тили – орточодон жогору (Upper Intermediate) же жогорку (Advanced) деңгээлде.

ШАРТТАРЫ:

  • Бишкек ш. кеңсе, Ибраимова 24
  • График: Толук жумуш күнү (5/2).
  • Кызматтын баасы аңгемелешүүнүн жыйынтыгы боюнча.

 

Документти төмөнкү шилтеме аркылуу жүктөп алсаңыз болот:

ТЕХНИКАЛЫК ТАПШЫРМА