КАМСЫЗДОО БОЮНЧА АДИС (МАТЕРИАЛДЫК–ТЕХНИКАЛЫК БӨЛҮМ) (БИШКЕК Ш. КЕҢСЕ)

КАМСЫЗДОО БОЮНЧА АДИС (МАТЕРИАЛДЫК–ТЕХНИКАЛЫК БӨЛҮМ) (БИШКЕК Ш. КЕҢСЕ)

Жарыяланган: 18 June 2025

ТАПШЫРУУНУН АКЫРКЫ МӨӨНӨТҮ: 24.06.2025, 16:00го чейин.

КЫЗМАТЫ:                            Камсыздоо боюнча адис

БӨЛҮМ:                                   Материалдык – техникалык бөлүм

ИШ ОРДУ:                              Бишкек ш. кеңсе

СТАТУС:                                 Штаттык кызматкер

ӨТҮНМӨ НОМЕРИ:            KOC– 25–017

ИШ ГРАФИГИ:                     5/2 (8 саат)

 

Кызматтык милдеттери:

  • Кампада материалдык-техникалык баалуулуктардын (МТБ) болушун камсыздоо жана алардын бар экендигине үзгүлтүксүз мониторинг жүргүзүү;
  • Өндүрүш мөөнөтү жана/же айрым товарларды жеткирүү олуттуу жогорулаган учурларда тартыштыктын пайда болуу тобокелдиктери жөнүндө жетекчиликти жана акыркы колдонуучуларды кабарлоо;
  • Компаниянын өндүрүштүк ишмердүүлүгү үчүн сатылып алынган товарлардын рыногуна жана бааларына талдоо жүргүзүү, жетекчиге эң ыңгайлуу альтернативдүү сунуштарды берүү. Сатып алуу баасын негиздөө;
  • Материалдык-техникалык ресурстарды сатып алууга жана жеткирүүгө байланыштуу чыгымдарды азайтуу аркылуу экономикалык натыйжалуулукту жогорулатуу пландарын ишке ашырууга катышуу;
  • Жабдуучуларды издөө, алардан жаңы сунуштарды изилдөө, чыгымдарды оптималдаштырууга жана/же өндүрүмдүүлүктүн сапатын жогорулатууга өбөлгө түзгөн негиздүү сунуштарды жетекчиликке даярдоо;
  • Алынган маалыматты, товарлардын, жумуштардын, кызмат көрсөтүүлөрдүн бааларын жалпылоо, аларды статистикалык жактан иштеп чыгуу жана аналитикалык корутундуларды түзүү;
  • Келип түшкөн арыздарды талдоо жана иштеп чыгуу. Белгиленген тартипке жана жобого ылайык тариздөө, жайгаштыруу;
  • Жабдуучулар менен сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү жана коркунучтуу жүктөрдү ташуу режимдерин колдонуу мүмкүнчүлүгүн эске алуу менен жеткирүү шарттарын макулдашуу;
  • Жабдуучуларга буйрутмаларды түзүү жана алардын аткарылышын буйрутмалардын шарттарына ылайык көзөмөлдөө.
  • Сатып алуу комиссиялары менен өз ара аракеттенүү, катышуу;
  • Негиздеме формасын толтуруу аркылуу сатып алуу жол-жобосунун натыйжаларын баалоо жана жыйынтык чыгаруу;
  • Келишимдерди жана контракттарды документтештирүүнү камсыздоо. Контракттарды түзүү үчүн зарыл болгон документтерди текшерүү;
  • Контракттарды жана башка документтерди даярдоо, макулдашуу, ошондой эле бул документтерди тийиштүү түрдө архивдөө;
  • Жабдуучулар, подрядчылар, аткаруучулар менен контрактка кол коюу жол-жобосун ишке ашыруу;
  • Продукцияда кемчилик же техникалык мүнөздөмөлөрдүн дал келбестиги аныкталган учурда материалдык баалуулуктар маселесин чечүү боюнча чараларды көрүү. Зарыл болгон учурда, тиешелүү актыларга ылайык акча каражаттарын төлөөнү/кайтарууну уюштуруу;
  • Аткарылган жана келечектеги буйрутмалар боюнча пикир алуу үчүн акыркы колдонуучулар менен туруктуу байланышта болуу жана стандарттуу эмес жагдайлар келип чыкканда, оптималдуу чечим кабыл алуу үчүн чараларды көрүү;
  • Бажы чек аралары аркылуу өткөрүлүүчү товарларга (импорт/экспорт) документтерди тариздөө иштерин, ошондой эле бажылык тариздөө үчүн зарыл болгон башка аракеттерди аткаруу;
  • Жүк ташуу жана башка коммерциялык документтерде көрсөтүлгөн ташылып жаткан товарлардын маалыматтарынын аныктыгын текшерүү;
  • КР тышкы экономикалык ишмердүүлүгүнүн товардык номенклатурасына ылайык товардын кодун аныктоо;
  • Товардык-коштоочу документтердеги маалыматтарга негизделген тиешелүү бажы режиминде товарларды декларациялоо;
  • Иш кагаздарын жүргүзүү, белгиленген отчетторду жана жүктөрдү экспедициялоо;
  • Жүк бажы декларацияларынын эсебин жүргүзүү;

Минималдуу талаптар:

  • Экономика же юриспруденция жаатында жогорку билим;
  • Ушул сыяктуу кызматта 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;
  • Бухгалтердик эсептин негиздерин сатып алууларга карата колдонуу;
  • Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык бажылык тариздөө жол-жоболорун билүү;
  • Контракт бааларын аныктоо жана негиздөө методдору;
  • Сатып алуу документтерин түзүүнүн өзгөчөлүктөрү;
  • Ишкердик баарлашуу этикасы жана сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү эрежелери;
  • Жогорку аналитикалык жөндөмдөр;
  • Көп тапшырма режиминде чоң көлөмдөгү маалыматты иштеп чыгуу жөндөмү;
  • Стресске туруктуулук;
  • Тил билүү:
    • Орусча — эркин;
    • Кыргызча — каалоосуна жараша;
    • Англисче — ортодон жогору (Upper Intermediate) же алдыңкы деңгээл (Advanced).

Кызыкдар талапкерлер анкета/резюмени ӨТҮНМӨНҮН НОМЕРИН КӨРСӨТҮҮ МЕНЕН Персоналды башкаруу бөлүмүнө (КОК) 2025-жылдын 24-июнунан кечиктирбестен тапшырышы керек.

Анкетаны жана резюмени hr.koc@kumtor.kg электрондук почтасына 2025-жылдын 24-июну саат 16:00гө чейин жөнөтсөңүз болот.

Анкетаны бул жерден алсаңыз болот: https://www.kumtor.kg/wp-content/uploads/2021/06/anketa-kandidata-na-rabotu_may-2021.pdf

МАЕКТЕШҮҮГӨ ЭҢ ЫЛАЙЫК ТАЛАПКЕРЛЕР ГАНА ЧАКЫРЫЛАТ.